Wednesday, December 16, 2009

Snart Jul...

Idag är den 16 så det betyder att om mindre än 10 dagar är det jul, redan? Var det har gått fort senaste tider. Känns som att det var igår jag åkte tillbaka till Karlstad efter sommaren i KGA.

Den här vecka, är jag i Stockholm hos älsklingen. Igår vart det en månad vi var ihop. ( 15 nov <3).>

Måndag var jag och hans mamma på auktion, lilla Buwskoskvi. Kul och se hur det fukar i såna stora auktioner, vi hade inte råd att handla nåt nej. Igår var vi på Barkarby outlet och där handlade jag lite julklappar, nu fattas bara till barna.

Idag var det tänkte att jag skulle till stan men eftersom Håkan kom med soffa och slutade tidigt vart jag kvar här. Blir stan imorn stället.

Just nu har jag ont i ryggen och jag hatar när jag har det!! Och har inte min spikmatta här :( Hoppas det går över snart snart får jag gå iväg köpa nåt, kan knappt sova när det är så.

På fredag begär oss mot Göteborg tidigt på morgonen, vi åker första klass tom! hihi Det var nästan samma pris så vi tog det. Kommer bli mysigt spendera en helg i Göteborg precis innan Jul. Vi ska gå på Julmarknad på Lisseberg, sen vet jag inte, Träffa Sandra för fika eller lunch med har vi planerat att göra.

Snör här i Stockholm och just nu kallt! Nice att det är snö men jag gillar inte att det blåser så. Då är det inge rolig att vara ute.

Som sagt jul snart här och ja, jag vet inte riktigt hur jul kommer bli, vi ska iaf vara hemma hos andre och linda. Men jag är inte alls för julstämning och vill bara få det gjort. Tråkigt att det känns så eftersom jul är en av mina favvo helger, efter min födelsedag så klart. Få se hur det blir. Efter jul helgen åker jag tillbaka till stockholm och är här tills mitten av Januari. Firar Ny år här, vi ska nog bara vara här och laga mat tillsammans med hans grannar. Alltid kul iaf göra nåt annat.

När de blev verkligen uppdatering och veckan, kanske lite tråkigt men men menNu vet ni iaf!

Ska ta och laga paj snart!

Puss och Hej från Stockholm!

No comments: