Tuesday, January 09, 2007

Idag är tisdag
idag har det regna
inge snö, bara regn.
Gud vad tråkigt
imorn är onsdag
då blir det nog
bara masso med blås
inge snö.
Gud vad tråkigt!
Jag som sagt idag är det tisdag, hade sem idag och det gick okey, satt sedan i skolan och pluggade till halv fyra, känner mig verkligen duktigt, skulle ha pluggat nu på kvällen men istället satt jag i köket med tjejerna, vi åt våfflor och tittade på ungly betty, vi hade kul, jag var lite rast lös, men jag nu har lovat tjejerna att jag ska var lugn imorn och desutom inte sjunga. :)
Imorn blir det till att åka till skolan igen för att plugga, fast jag skulle ha fått mina svar idag men inget kom, kanske är på G få hoppas, annars kommer jag få ett problem, men det löser sig väl!
nej nu ska jag nog få lite vettigt gjort, antingen plugga eller sova, det får jag bestämma snart!
En sista sak, alla ni som läser detta lämar en kommentar, så jag ser vilka är det som läser.! Kanske är det en eller två eller inge! vem vet!
Puss och kram, vi ses väl på stan! eller inte! haha

No comments: