Thursday, January 11, 2007

Snö!!!


Ja igår började det snöa!!!! och idag har det snöat hela dan!!! Det är så fint ute!!! Igår var det blöt snö så imorse var det halt överallt, tror ni att det gick att cykla?? ju tills jag kom till skolan så halkade jag ordentlig, min mobil och mina nyklar flög iväg. Fick lite om men det inge bra ändå.

Idag var det sista sem, oh nu gäller det, hemtentan! TRE frågor så det kan inte vara så svårt och hoppas det inte så lång tid heller, vill blir klar i tid och hinna va nån dag helt ledig!

Johan kom förr igår natt, överaskade mih kl halv fem mitt i natten, sent eller tidigt, beror hur på hur man ser på det.

Idag var vi ute och försökte hitta en jacka till mig men hittade fan inget som var under 1500 som jag tyckte att det var riktig snygg eller som fanns i min storlek!!!! men men....

Ja tror inte jag har så mycket mer att säga!

Hej då..

No comments: