Monday, February 12, 2007

ett tag sen....

Ja, har inte skrivit på en hel månad, och vad kan det ha hänt under den här tid! fan inte mycket!!!!!
Nej så kan jag inte säga heller! Det har varit mycket plugg, mer än mycket, det har varit hela tiden tycker jag, det enda jag har gjort är läst, och när jag inte läser tänker jag på det, och är inte när jag är vaken är det när jag sover, precis till och med drömt om den här kurs, men det var inge trevliga drömmar!!!!
Jag har varit i Linköping, hos Johan, på fredag när jag kom bjöd han mig på middag på gulan och det var så underbart gott, därefter gick vi på bio, såg bond men det var meningen att vi skulle se Dejavu, men Johan ville se den så jag gav upp. Det var en jätt trevlig kväll. På lördagen var vi på stan, handlade lite, två par byxor och kläning till sittningen. Hela helg var jätte trevlig, när jag kom tillbaka, var det som jag var ny kär! <3>
Förra helgen var finsittning, och hemvädarhelgen, då gamla stunder var här och hälsade på oss nuvarande studenter, vi fick höra vad de gör nu förtiden och vad de tyckte om programet när det gick, det var både positiv och negativ dagen, men men man fick lita att tänka på. På kvällen var vi på nöjes och det var jätte kul, dansade nästan non stop! Träffade två killar från Brasilien och det var jätte kul. Mådde dålig hela söndagen men det får man ta!
Förra vecka var jag sjuk så klart! lite host och förkylning men jag klarade mig. Torsdag kväll kom Johan och tog hand om mig. Vi hade en trevlig helg!

Ja på torsdag åker jag hem och det längtar jag efter!
Skulle skriva för att jag kände mig halv ledsen en stund, kan det vara lite skuld att jag lämnar saker efter, som att jag säger att jag ska ringa mina kompisar men gör aldrig! Ibland är huvudet så tomt att man glömer allt annat!


Nej nu ger jag upp, och idag blir det nog inge bild!
Tack å hej

No comments: