Monday, February 26, 2007

åhhh

Idag började en ny kurs, nu ska vi läsa om ekoturism. O fy vad det är mycket, för varje kurs blir det bara mer och mer....Jag som hade planerat en lugn vecka, men det blir nog inte, fast eftersom Johan är i skolan så länge så hinner jag läsa en hel del. Hoppas jag!

Idag fick vi prova overal, kul kul, längtar tills det är dags för SOF men först är det crazytisdag!
Nästa månad är det TUR mässa men som det ser ut just nu kommer det inte bli så mycket av det, och det kalla jag dåligt planering..men men få se om det löser sig ändå..kanske kan det bli en mysig helg i Göteborg???

Imorn åker jag till KGA och hoppas på träffa min gosig unge...sedan åker jag vidare....
Nu är jag trött och känner mig stressad, ska packa klart och sedan sova, läsa lite kanske...min bok börja bli väldigt intressant!

Ses!

No comments: