Friday, March 02, 2007

saningen gör ont!

Ja det gör det. Idag pratar vi om familj och släkt! När jag var barn såg jag upp till min släkt, min familj var min värld och det är fortfarande, men jag hatade aldrig nån i den, föruton när jag bråkade med mina bröder så klart. Idag känner jag mig besviken....det var inte mening att jag skulle läsa det men jag gjorde det, och det jag läste fick mig tänka tillbaka. Min mor sa alltid att du var falsk men jag trodde inte på henne, eller jag valde att inte tro på det men nu, nu tror jag på henne, och det gör ont....Jag borde ha förståt det tidigare, allt jag hade var en dröm bild av min underbara släkt skulle jag nog vilja säga. Allt kunde ha varit annorlunda, mycket annorlunda, jag kan inte äns tänka mig det. Nu förstår jag andra saker bättre...Jag visar saker förstår man bara när man blir äldre, synd eller inte, det vet jag inte.

No comments: