Wednesday, March 21, 2007

Solig dag men tråkigt som f*

Ja...idag gick jag upp tidigt, åtta var jag vaken, bra att gå upp tidigt men samtigt man vet inte riktigt vad man ska göra. käka frukost med Jenny som nu är snart i Gtb.
Ja, det bra med att gå upp tidigt är att man hinnar få saker gjort. Nu har jag gjort en del av mitt arbete bara två delar kvar....tråkigt det med!
Solen skiner ute men jag sitter inne, hur tråkigt är inte det!??? Det känns som att alla har åkt till GTB och att man är det enda kvar på campus, men så illa är det inte.
Tråkigt har jag iaf....
veckan har varit så där. mår inte hundra än men jag lever...På fredag åker jag till GTB och är lite sur för att jag missar matchen...ja precis...brasilien spelar mot chile på lördag på ullevi och jag kan nite vara där. SURT men men
Undrar om jag inte ska gå ut en stund....ett varv runt fotbolls plan vore bra.....Behöver rensa huvudet....
Det var det....

No comments: