Monday, March 19, 2007

hopplöst...

Ibland känns allt bara så hopplöst, som just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen....jag vill inte vara här jag vill inte vara mig själv jag vill inte mycket. Jag skulle behöva semester från alla, semester från världen.
Jag orkar inte träffa folk och jag orkar inte göra det jag ska....jag vill inte inte nån av dessa heller för den delen....hopplöst. Om jag kunde bara skita i den här kurs, det skulle vara så skönt, eller om jag bara fick stöde eller hjälp...men nej inget av de. På gymnasiet fick man iaf hjälp av sina kompisar och lärare, här ska man klara allt sj.....är det så livet går ut på? att man ska klara allt sj? Fy!
Jag försöker hitta ngt positiv i mitt liv just nu men det går verkligen inte....jag tappar kontrollen...jag tappar modet och jag vet inte vart jag ska vända mig till....
Jag mår dåligt och det gör ont, inte ens resan till gtb känns kul längre..jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Skit oxå! Ska försöka vara positiv nästan gång.

No comments: