Sunday, September 30, 2007

Vilken vecka!

Ja veckan har varit full laddat. I onsdags fyllde jag år, vilket var jätte kul! 21 är man nu alltså. Skönt, än så länge :). Ja, och mycket i skolan har varit som vanligt, har fått första tenta resultat! Klarat!
Fredags åkte jag hem för att på lördag var det dags för Ålands resa! Ja så nu är den tyvärr slut, resan var helt otroligt, vi har haft jätte kul, jag iaf de andra vet jag inte det kan jag inte svara på, men jag hoppas de hade lika kul. Jag och Robin dansade på gamlingarnas dansgolvet och det var nog det roligaste. Jag mådde lite dåligt när vi skulle lägga oss, men efter lite luft blev allt bra igen. Det finns så mycket att berätta...humm hehehe spelade en del med, men jag förlorade 10 kr..hahhajag var så duktigt att även om jag spelade så mycket förlorade jag inte mycket...Robin gick plus och Gustav minus, Angelica spelade inte alls. Det var tråkigt att gå ifrån varandra men vi planerar in redan en resa till!
Ja lagom trött efter denna vecka.

Är en anning arg på saker och ting men det ska nog bli bra, jag vet inte om jag är bara dum i huvudet eller undviker sanningen. Men det inte så lätt alla ggr. Allt skulle lösa sig med ett sms eller agerande, men nej, kan det beror på att jag är bara dum? och tror så mycket? Förvirrad. Gör nåt säger jag bara. Jag kan inte läsa nåns tanke! oh oh är nog mest arg på mig själv.
Denna vecka kommer gå så fort...torsdag oker jag redan hem igen. Hoppas vi kommer iväg och simma iaf, det skulle vara skönt simma och basta sen. Träna och plugga ska jag hinna med. Städa och tvätta borde jag med göra. Nåt mer?? jag det finns det säkert, det kommer.

Ja nej, dags att sova. ...

No comments: