Tuesday, October 02, 2007



Då var det tisdag redan, jag sa att veckan skulle gå fort. Men det är nu det skulle gå sakt. Idag var jag så trött jag stanna hemma för en mysig kväll med mig själv och det var det bästa jag kunde ha gjort. Käkade lite och tände lite ljus.

I skolan går allt åt helvete, eller inte riktigt illa men det känns som att det kommer göra det. Jag pallar inte plugga, det där caset gör mig knäpp!!!!!!!!!! Och om tre veckor är det tenta, bara gud vet hur det komme gå.

Imorn blirt det till att träna. Sen är det redan torsdag då sa jag åka hem! jippi! Fredag ska vi simma hoppas jag, och söndag blir det uppsalla. Sa jag inte att veckan skulle gå fort?
Ja, fortfarande arg på saker och ting, och det blir inge bättre av att tänka, så det bästa är nog glömma det som hände/inte hände och gå vidare. Det blir bäst så, hoppas jag. Jag är inte redo, men jag tror att allt som har gått i mitt huvudet var ett försök att glömma det gamla.

Man inbildar sig saker när man behöver det, och jag tror det var det jag inte ihelgen. Jag inbildade mig saker som jag ville det skulle hända. Hjärnan funkar inte som den ska alla gånger. Det är som att det bodde ett spöke där, ett spöker som man inte kan göra sig av med.

Känner jag jag går in in en sån fas igen, en sån hemsk fas där allt suger. Om jag bara visste vad jag kunde göra för att det inte skulle bli så....nån?
Kl närmar sig kvart över elva, och jag är jätte trött. Dags nog att sova. Ska försöka lägga nån bild från Åland.

No comments: