Sunday, October 28, 2007

allmänt

Hej o hå...
Plugg plugg plugg vad mer finns det att säga. Tentan var i fredags och jag mislyckades och det kändes okey tills jag kom hem och bröt ihop. Det känns bara så hopplöst att misslyckas när man vet att det är så många som hejar på en, så många som tror jag är så duktigt. Verkligheten är inte alltid som man tror.
Jag hade verkligen pluggat, jag kände att jag kunde allt, jag skulle skriva ett VG men när jag kom dit så hade gubben ändrat på hela provet! otroligt! Nu är det omtenta som gäller. Och på fredag har jag en tenta till och jag vet inte om jag kommer klara den heller, det käns hopplöst! Fyfan...varför varför valde jag detta egentligen???? ohhhhh men men till slut kommer jag klara detta även om det kommer ta längre tid än förväntat men jag kommer klara det.
Det är söndag och jag hatar söndagar! Borde ha plugga men stället har jag kollat på tv och bakat en kaka. Känner mig nere idag....ensam...drömde om Daniela så det kan vara därför. Sakna den tjej som en tok.
Min vv vecka har inte varit bra som vanligt eftersom jag har varit så stressa och för att jag har glömt helt. Jag vet inte vad jag ska göra för att lyckas gå ner de kilo jag vill. Jag trodde jag hade kommit i rät spår men det verka som att jag åket ur denna spår igen, ännu en sak jag myslyckades med.
Ångest....

No comments: