Sunday, April 06, 2008


Så där jag, party igår, det var verkligen kul, massor med folk och massor med nya människor. Idag mår man inte lika bra och har lite ångest för gårdagen men men det går väl över.

Man vill verkligen inte ha visa uppfattningar av människor men ibland måste man erkänna att vissa saker är bara så. Tyvärr är det sanningen. Jag hoppas innerst innte att ALLA inte är så, jag tänker och tänker och hoppas verkligen att jag har fel.



Jag är lite förvirrad just nu...jag vet inte rikitg vad jag håller på mig, jag känslor för vissa människor men jag vet inte hur jag ska vidare utveckla det, är det möjligt? Jag tror inte att det är det...vissa saker ska man bara ge upp kanske...låta bli och se vad som händer???

Senaste nytt! Hehehe en av mina käraste vän i kga ska ha bebis!!!! Grattis gumman! Hoppas allt går fint! När får man börja shoppa?? hehehe Blir det rosa eller blå kläder!??? Kram på dig!

Jaha ännu en vecka slut och imorn börjar nästa....plugg plugg plugg och läkare besök....ochännu mer plugg...måste även fixa min praktik den här vecka. Och börja med planerna inför resan,....
Kom precis på att jag måste ringa!!!!

Vi hörs!!!!!




No comments: