Thursday, April 03, 2008

Upp o ner? Eller ner o upp?

Hehe! Vilken dag! Soligt och varmt! Sommaren är här o hoppas den stanar nu! Man mår så himla bra av solen! undebart!
varit o pratat med min lärare om C uppsats och han tycker att jag skulle kunna skriva om Brasilien och att det låter som en bra idé, inga problem, nu är det bara allt annat som saknas då! Jag vet inte vart jag ska bara fixa leta o greja, det är så mycket jag skulle behöva ha koll på! Jag är lite nervös nu och glad att kanske om ett år är jag hemma igen! Jag kan inte fatta att jag kommer åka hem! ÅKA HEM!!! det går inte att fatta! Hoppas hoppas hoppas det går bra för mig, det skulle verkligen betyda så himla mycket!
Ja plugg plugg plugg eller det annars, och för att jag ska klara åka hem och skriva min uppsats får jag ta o klara mina tentor innan sommar!!!!! satsar stenhårt! Skulle behöva nån som kan ta mig ner till jorden igen och nån som kan dra mig i kragen när jag är för slapp! Vart finns du??
Ja mycket mer är det inte, inga sommarjobb, lite panik vet inte vad jag ska göra hela sommaren, ta en sommar kurs och plugga hela sommare, låter inte så himla kul men jag tror det får bli det, blir nog inte annat. tyvärr...hade velat jobba, och göa annat men nopp....hata det!
japp då dra jag igen....
numera finns jag på bilddagbok..kom dit! nika86 heter jag där!

1 comment:

D.T.G.Lanceiros da Tradição said...

oi!
A foto está show , pena que não consegui ler nada, ehehe. A foto das rosas também é linda .
Beijosssssssssssssss