Monday, March 31, 2008

Efter snön kommer regnet!

Jaha...påsken är förbi, var hemma hela helgen, firade påsk och var med familjen. Jobbade och pluggade med, hann mkt under de hör 10 dagar kan jag säga.
Söndag var det party med mina underbara vänner, vi hade jätte kul! Sakna er redan! Sen under veckan var man sjuk och så så klart vilket gjorde allt lite svårare..men men jag klarar mig.
Tillbaka i Karlstad är det tillbaka till verkligheten. Plugg och allt annat som ska fixas, sommarjobb och praktik plats. Börja kolla läget för resan med kanske? Måste sitta o planera annars kommer det inte gå.
Just nu mår jag fint, tror jag iaf, men är orolig för framtiden och då menar jag närmast framtiden, en vecka framåt räcker. Jag hoppas verkligen jag inte behöver vara det, vet inte riktigt hur jag skulle klara det annars.
Ja inte mkt att säga....Skönt vara tillbaka till Karlstad.

No comments: