Thursday, March 20, 2008

Kämpa


Varför finns det vissa männikor som inte käpmar för de saker de vill i livet?

Varfört är människa så svag som bara ger upp utan att kämpa?

Varför kan jag inte kämpa för det jag vill i livet? Jag ger bara upp, varför?

Varför kämpade du inte för oss, varför gav du upp så lätt, du sa att du inte skulle göra det?

Jag kämpade men tröttnade när du inte gjorde det.


Jag tänker mer o mer varför du inte kämpade om det var det du verkligen ville, det fannas så mkt du kunde ha gjort...såååå mkt men nej du höll dig tyst och gav mig rum, rum som jag inte ville ha, visste jag kunde ha sagt vad jag ville men jag ville att du skulle förstå mig, förstå vad jag ville...oh


Tentan gick åt helvete...jag gav upp....jag satt där och jag gav upp. Jag hade nog gett upp för länge sen men när jag satt där skämdes jag så mkt för att jag var så värdelös.....jag gav upp

Varför gör vi människor så!? Varför, ligger det i vårt natur att bara ge upp?...

Jag har gett upp idag om den här tenta men det kommer omtentan och då fan ska jag inte ge upp, och om jag gör det så jävla dränker jag mig sj i det djupa vännern.


....



No comments: