Sunday, March 09, 2008

03.00


Kl är över två ocj ja ja borde sova men jag kan inte, kan det bero på att jag somnade under dagen? Eller beror på det vanliga, att jag ligger här o glor, tänker på saker som jag inte borde göra?


You make me cry many times
but you also make me laught.
With you i was my self. You tech me
things in life that no one can.
I don't anderstand what happend
Was the me or was the you?
What happend?
So many questions on my head,
so many....
I don't know if I can do this anymore,
I don't know if i can continue liying to myself
Lie to the world, lie to you and to everyone....
I don't know.
(By me)


Jag hör just nu regnet ute, det låter så mysigt, jag blir lugn, jag önskar jag kunde vara så här lugn hela tiden, jag önskar jag kunde hitta det där lugnet många snackar om, oftas känner jag bara panik över allting, en hopplöshet som aldrig tar slut. Jag önskar jag kunde känna annat men jag vet inte om det är möjligt. Jag vet inte...


Jag tänker på er alla, kärlek, vänner och familj, jag försöker hitta saker som ger mig hopp, hopp om att det kommer bli bra, hopp om att det finns en chans även för mig, hopp om en framtid.

Men det funkar inte så bra...jag hittar bara en massa andra skräpp....


Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra, jag känner att jag gör misstag efter misstag, jag känner mig liten i den här stora världen, känner mig ensam....Jag är rädd för det som kommer.


De säger att min rädsla är
min borg.
Ätligen vet jag vad den liknar.
På ytan ser der ut som om har vunnit.
Men mina ögon är fyllda av sorg

De säger att jag lever på
distans.
Kanske har jag alltid släpt efter.
Vad är det för idé att ge livet
mening.
Kanske att jag aldrig haft en chans.

Nu säger de att jag spelar
någon annan.
Men jag vet ändå inte vem
jag är.
Jag kanske är född till att försöka.
Jag kanske är född för att bedja
Men inte för att trivas här.


Dagens sanning:

Idag slängde jag din tandborste...ja jag tittade noga tänkte spara den för den dagen du kommer tillbaka, men jag insåg att du kanske aldrig gör det. Det finns em del kvar och det kommer alltid att finnas. Tanken att du har nån annan är hemsk, men varför? är det för att du har gått vidare? Jag trodde jag hade oxå, jag hade hitta en annan men det blev inte alls bra, sen kom smällen och allt gick bara åt helvete, jag ville bara dö men smärtan saktade minskade, den försvann inte, och den kommer nog aldrig göra heller, det du gör mot mig gör ont. Jag undrar om du gör så för att du älskar mig fortfarande eller för att du har verkligen glömt mig?
Det finns mer...
stycket raderat...
Humm tror jag börjar bli lite väll trött och börja flumma för mkt, kanske dags för ett nytt försök att sova.....
natti natti





No comments: