Wednesday, March 05, 2008

What?

Vad hände? Nån som vet? Nä inte jag heller....
Onsdag idag ja och äntligen har jag varit i handlat mat!! Gött nu kan jag leva på det tills den 25!
Längtar otroligt efter at åka till Göteborg nästa fredag med Carro! Hoppas hon är frisk tills dess bara! Kommer bli skönt komma bort från denna stan, lite trött faktiskt.
På tisdag kommer nog morsan på besök med! Jippi! Då blir det att ta en sväng på stan som vanligt! Synd bara att jag har inte så mkt pengar. Hoppas hon kommer redan på måndag, då kan vi sitta o mysa tillsammans!
Imorn blir det att plugga hela dagen, orkar inte mer skriva de här case, det suger! Sen kommer tre tentor på rad, men jag ska bara göra två av den, kanske borde satsa på en? Hur länge ska jag hålla på så här!?
Sen har vi sommarjobb sökande som jag har helt lagt på hyllan....Jag hatar verkligen det!
Jag känner att jag har inte motivation för så mkt just nu. Inget funkar för mig. Men jag försöker vara så positiv det går men det är inte lätt när det blir som det blir.
På tisdag är oxå den elfte, humm tänket ta en sväng till kyrkgården, men det får nog bli nästa helg.
Jippi fredag blir det tacos!!! Gött!!!!!!!
Nu boorde jag plugga lite och duscha och tvätt klart, det var en del att göra innan dagen tar slut vilket är om en timme....
ps. Har hört många kommentarer men dagens var det sämsta, och den sämsta tillfället oxå. Tänk efter nästa gång!

No comments: