Wednesday, March 19, 2008

sjukstressad

Är nog för stressad nu, mår inge vidare bra, min mage bråkar med mig hela tiden....tårar vill bara komma ut, panik jag kommer inte klara det här och jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag klara verkligen inte det här.....stress stress stress Tenta imorn o sen tenta på torsdag, plus att jag ska jobba med! Skönt att man är henna snart, eller? kan det bli så att man blir ännu mer stressad? Jag orkar inte mer med det här känsla att vara stressad hela tiden...
.
Och stress är inte allt man känner hela tiden, ledsen också....saknar små saker i livet som gör livet lättare, jag går här o tänker på hur allt kunde vara annorlunda.....Jag vet att jag inte borde tänka så men jag gör det jag vet inte vad jag ska göra för att dessa känslor ska försvinna. Jag känner att jag håller på att gå sönder i bitar....känner mer svag....oh känner så mycket men ingen som jag kan dela alla dessa känslor med. Ju min ängel men jag kan inte ringa till dig så fort jag mår dåligt....du skulle tröttna på mig gumman....
.
Jag sakna nån som man kan sitta och prata med om saker och nån som kan stöta mig när jag behöver, nån som finns där vid min sida, som kan ge mig en kram när jag behöver utan att jag ber om det, mån som jag kan lägga mig emot och känna mig trygg och älskade....nån som förstår mig och som bryr sig om...
.
Kan inte äns känna glädje över att min familj kommer till Karlstad imorn....

No comments: