Wednesday, March 12, 2008

Simmar...vägen till friheten




Japp, igår var jag simmade, med fennor alltså, och det var så skönt. Börja på klubben var det bästa jag gjorde på länge. Jag simmade inte länge men det var underbart, jag fick tid för mig sj, tid för att tänka på vad jag vill och tid att bara inte tänka på nåt. Simma för mig kan vara både simma ifrån sina tankar och problem och simma in i de. Sjukt men sant! Mådde himla bra när jag kom hem.






Kom jag på nåt då? Ja det tror jag. Sedan söndags incident har mycket vänds upp och ner i mitt huvudet, förrvirad och arg o ledsen för en sak, men det som hände var bra, nu insåg jag sannigen, insåg vad som måste göras. Like i sad, no more, I'm done!






Idag var jag iväg och sökte lite sommarjobb på olika hotell, hoppas få nåt!!!! Skulle vara drömmen!!! Sedan var jag i kyrkan och där satt jag en stund, kände att jag behövde göra det med.






Imorn börjar allt igen, tentaplugg! Orkar inte riktigt, men jag ska göra det och jag ska klara mig!!!


Längtar tills fredag då blir det GTB!!!!!!!! KUL!!!!

Nu borde jag gå och lägga mig!

ps, sorry för förra inlägget.



No comments: