Wednesday, September 17, 2008

9 dagar kvar!

9 dagar kvar till min födelsedag, och bara nu börja det kännas att det närma sig!

Den 26 blir jag 22 år! hihi Äntligen fyller jag år igen, känns som evighet sen! Men nu är vi här igen och inte förän nu känner jag för att fira min födelsedag. Konstigt eftersom det brukar vara den viktigaste dag under året! Hade inte äns ösnkat mig nåt, men nu har jag det, och har lagt upp bilder på bilddagboken.--> nika86
Det är bland annat
  • Hantlar
  • Presentkort på behandling
  • En jätte nalle
  • Drinkshake

Den 27 blir det fest här i Karlstad för mina vänner och det kommer allt bli tårta och bål! Det börjar kl 19.00 och senare kommer vi dra till Nöjes. Det kommer bli så kom och festa med mig! Kom och fira att jag börjar bli gammal!

Den här vecka började jag min praktik och redan idag är jag slut. Mina arbetskamrater är jätte trevliga och än så länge har det varit kul trots att att det har redan varit mkt. 14 veckor kvar?!

Även den här vecka lyckades jag gå ner vikt så det känns bra.! Än så länge har jag inte stannat eller gå upp och det har jag inte planer för heller!

Super trött så jag ska försöka gå lägga mig tidigt idag så att jag hinner med frukost imorn!

See ya!

No comments: