Sunday, September 21, 2008

Ännu en helg i Kga

Har nyss kommit hem från kga där vi har firat min och brorsan födelsedag.

Efte en vecka på praktiken har jag redan fått jobb! Hahaha lite så ja, ska jobba två lördagar i oktober så det var kul, kommer jobba å städ och det är ok för mig. Börjar 8 den här vecka med och 6 på tordags och fredag! Det kommer vara riktigt jobbigt.

I fredags åkte jag hem till karlskoga eftersom Flavio med familj kom för att hälsa på mamma. Det var mysigt träffa de och expendera tid me Marina som är det gulligaste jag vet! Hon är så go och lugn! Vi firade min och Flavio födelsedag igår med Svarta bönor till lunch och Brigadeiro och choklad kaka på kvällen! Det var underbart gott. Flavio fick inte min present än eftersom jag hann inte med det. Och jag fick present från Mamma, eller pengar fick jag, som jag ska använda till de stövlar som jag har sett som kostar endast 1.500! men men det kommer jag kunna ha länge!

Idag var dagen inte lika bra, bråkade med brorsan om mor, det var så jobbigt och jag kanske sa saker som jag inte borde men det är så jobigt, känns som att jag är det enda som förstår eller det enda som inte vill inse fakta!!! Mådde skit dåligt hela dagen och det gör jag fortfarande. Tankarna går fram och tillbaka och jag försöker att inte tänka på det värsta.

Jag städade hemma iaf idag så jag vet att när jag inte är där har mamma det bra ändå. Känns bra att göra det och jag ser som ett måste från min sida att ta hand om mamma. Gör inte det bara för att jag är så snäll jag gör det för att jag vill. Hon har alltid tagit hand om oss nu är det våran tur.

Inte många dagar kvar till min födelsedag! Kommer bli kul, hoppas Angelica hinner bli bra! Stackarn fick åka till akuten igår och idag blir hon opererad! Lycka till gumman!!!!

Nu ska jag nog packa och äta ngt, om det finns nåt att äta.

See ya.

No comments: