Wednesday, February 11, 2009

En chans

Du, ja du! Du får en chans till bara att få min uppmärksamhet...sedan går jag vidare...
Om 41 dagar åker jag till Brasilien. Jag känner att mkt kommer förändras när jag kommer tillbaka. Om det inte gör innan, om du inte är den "rätta" så kommer du inte vara då heller.

Jag har tappat tålamodet för det här. Jag vill hitta den rätta, inte mer flört och tjafs...trött på leva singel...trött på att sakna någon. Finns du där? Jag kanske han på affären hade rätt efter nio år åker jag tillbaka för att hitta manen i mitt liv, och vet ni va? Om jag gör det kommer det bli jobbigt....

Underligt hur livet ibland kan kretsar runt enbart en sak, eller vad som är ännu mer underligt hur alla miljontals människor i slut ändan har samma mål i livet.
.....
Måste klippa mig!!! Kanske fixa det imorn eller på fredag innan jobbet...få se hur det blir. Kommer även jobba på lördag och söndag, gött med cash.

Alla <3 dag på lördag, funderar på att gå på bio efter jobbet. Få se vad det blir.

Idag åker Carro om bara några timmar åker de från Karlstad mot USA. Kommer sakna henne! Inge fika på två veckor!
Nej måste sova ska försöka vara i skolan 8 imorn...på tanke att jag inte är en morgon människa kommer det bli svårt....

XXX
Nic

1 comment:

Anonymous said...

En dag kommer du att hitta den rätta! Jag lovar gumman, som du skriver.. tänk OM du hittar honom i brasilien :)
kram!