Thursday, February 12, 2009

J.Ä.T

Skola, träna, hem, mat, sova...så har mina dagar sett ut den här vecka. Helgen-> Jobba, sova, plugga äta få se om jag hinner med det med.

Ja så är det, aif igår och idag vart det så, skolan hela dagen sen tränat sen när man kom hem åt man och sedan surfat lite sen säng som gälde! Imorse kom jag inte upp, sorry Sandra! Kl ringde men jag bara somnade om, var jätte trött, kunde knapp komma upp till föreläsning. Lagon surt då när man kommer dit och läraren har glömt på oss! Kul så där väntade vi och hela dagen blev sen. Kom inte ifrån uni förän 14, direkt till stan.

Köpte en skjorta till jobbet...skulle posta men det glömde jag, så nu kommer inte mina alla hjärtans dag hälsningar i tid...surt! Skulle klippa mig men sket i det eftersom jag har inte lust att lägga pengar på det. Var på jobbet. Kommer vara kaos imorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hjälp!!!!!!!!!!!

Var på spinning och idag körde jag som bara den, dock inte så som igår, fick blod smak i munnen igår! Men det var skönt. Passet idag var inte lika bra som Elins men det var oki. Det blir vad man gör dt till så klart.

Spinning på söndag igen men jag vet inte om jag hinner, måste verkligen plugga. Ska jobba några timmar även på lördag och söndag så de kommer bli en lång helg, man tappar fokus lite om man gör annat så mitt på dagen....fan oxå det här kommer inte sluta bra!

Lördag ska jag definitiv på bio, om inget annat dyker upp vilket jag inte tror, det kommer bli skönt, ska köpa mig en jätte poocorn och munsa i mig det! ska även köpa kryddan som de säljer nu! Glöm det inte Sandra!!

När det gäller skolan, så är jag lite besviken på nivån...trodde det skulle vara svårare, Visst klagar över PM men det är bara för att jag hata skriva det, men hade hoppats på mer diskut. Synd synd såg fram emot det. men men

Ny fresch look på min blogg med...bra med förändring kände jag.

Nu ska jag ta och sova....Jobba imorn mellan 15-23. Jippi!

XXX
Nic

1 comment:

Anonymous said...

Jusst ja Popcorn-kryddan!! Jag vill ha! :D