Wednesday, July 29, 2009

Regn, moln, blåst...och lite lite sol!

Ja så har det varit! Idag trodde jag att det skulle bli fint när jag vaknade men sen blev det mörkt, då tänkte ja...jaha det var det det. Men sedan när jag väl va på stan så kom solen och det blev fint. Lite kallt tycker jag med det är oki.

Ja och nu har vi brudar bestämt oss för att åka till Italien så ikväll kommer vi att köpa biljetterna. Det kommer blir så himla kul att åka och se ngt nytt!!!!! Det kommer verkligen bli kanon!

Det är PIP i stan men det blir nog inget för mig, de som jag vet ska dit verkar ha andra planer för sig så lugnt jag stannar hemma! Lagom sur men vad ska man göra.

Det går inte en dag som jag int tänker på att åka till Brasilien...det är nu som gäller, varför vänta, och jag ska inte tänka på nån annan utan bara på mig!!! JAg bestämmer sj över vad jag ska göra med mitt liv och hur jag ska leva den.

Sugen på Sybilla men jag åt där med My inte allt för länge sen...så kanske jag borde tänka om???

Bara tvä veckor kvar i kga och vad har jag gjort här? Nada niet...nothing! INGET!

Åland blir det oxå snart!

xoxo

Nic

1 comment:

My said...

äääähhh, jag äter skräpmat hela tiden nic ;)