Thursday, July 23, 2009

Hej och hå

Ja det har verkligen varai hur länge som helst jag skrev sist med de som känner mig vet varför jag inte har skrivit.

jag har känt på sista tiden att jag har överget mina vänner och bara inte hört av mig, men det har varit och jag harförsökt att göra så mkt som det går, Varit i stockholm och kalmar, och jobbar lite i kstad.

Nu är jag hemma iaf i kga, det regnar...usch

Hoa, Flavio och Marina bor här nu men Flavio är ut på sjön så nu är det bara vi tjejer hemma. Vi försöker hitta på lite att göra men eftersom det regnar så är det lite tråkigt.

Just nu är jag super trött och har ont, har köpt wii och spelade som en galning första dagen så det känns nu.

Har även hållt mg vaken sent in på nätterna för att kunna chatta med en vän i Brasilien men det börja kännas.!! Men om jag vill prata med honom så får jag hålla ut.

Ja det får var det för idag, hoppas kunna uppdatera lite oftare här, kanske jag orkar nu.

Kram på er!

1 comment:

Jenny said...

Va roligt att du har börjat blogga igen så man får en liten uppdatering om vad du har för dig:) Jag är i alla fall inne o läser! O visst var soffan fin som vi hade hittat, det är synd bara att de är så dyra men vi slår nog till på den i vilket fall:) Kramar!