Sunday, March 22, 2009

Endast två dagar kvar!

Ja nu är det inte långt kvar innan jag ska åka, endast 45.75 timmar! Gud hjälp! Börja bli lite nervöst, det går fram och tillbaka det där.

Helgen har gått fort och det är redan söndag kväll. Vi har käkat våfflor med Bettan och nu sitter man här och tänker på allt jag måste fixa innan jag åker. Det är inte alls mycket kvar., fixa handbagaget och väskan. Har packat klart och det blev två väskor. Inte som jag hade tänkt mig men det får bli så jag har med mig alldels för mycket saker.

Nu det värsta är att jag jag har fått ont i tanden och kommer bli tvungen att besöka tandläkaren i Brasilien, ngt som jag verkligen inte hade planerat men det kommer jag bli tvungen till. Fundera på att fixa allt redan där eftersom det är något billiagare. Få se hur jag ska göra. Clarissa min kusin säger att det är dyrt men det är för de för mig blir det billigare.
Det snöar i den underbara Karlskoga! Fy fan och det är verkligen trist! Längtar verkligen bort nu och nu får jag komma bort! Det är inte sant, efter nio 9! Kan ni tror det!

Bli skönt komma här ifrån och inte bara för vädern skull utan mycket annat som jag känner att jag vill ta semester ifrån, människor och situationer i mitt liv. Jag behöver lite omväxling och se lite annat. KOmmer bli en spännande resa!
De första 5 dagar kommer jag vara med min kusin sedan åka till min stad vara med min bästis där. Vi kommer åka och kampa och det ser jag verkligen fram emot, hoppas Joao följer oxå mer! Det är en present till mig från henne. Så gulligt!! Sedan efter två veckor där åker jag till min gudmor och börjar skriva! Usch vill inte men jag måste! Det är därför jag åker ju!

Har så mycket att skriva men jag orkar inte mer! Ska göra annat!

XoXo
Nic

2 comments:

marcia said...

Hello, there is a new set of exercises in the blog of british house if you want to try it. XoXo, Marcia

marcia said...

Hello, there is a new set of exercises in the blog of british house if you want to try it. XoXo, Marcia