Wednesday, March 18, 2009

Hej då Karlstad

Då är jag redo för att åka från Karlstad, så jag skulle kunna åka direkt till brasilien nu eftersom allt jag behöver har jag med mig härifrån. Det viktigaste jag har kvar är ju försig pengarna som mamma har hemma. Och gå till frisören.

Ja allt är klart här hemma, hann tom dammsuga, har dock inte ätit men jag orkar inte laga mat, nu är allt diskat och allt i sin ordning. Väntar på Carro som kommer ett för att hjälpa mig. Hon ska skjutsa mig till bussen efter Campus bussen går inte hit nu på dagarna.

Kommer bli skönt komma till kga och bara ta det lugnt några dagar! Om 6 dagar åker! och om 7 är jag em timme ifrån att landa!!!!!!!!!!!! underbart! Räknar verkligen ner nu!

Har med mig ipod och mp3 med en bok som jag kan lyssna på planet iall jag kan inte kan sova.


Nä nu måste jag gå, see ya!

XoXo
Nic

2 comments:

Anonymous said...

hej gumman! förlåt att jag inte svarat förrns nu men jag tror inte vi ska ner speciellt tidigt på stan.. när ska du ner dit? Kram

Anonymous said...

Hoppas att du får det super bra=) Jag får följa din resa här så nu hoppas jag att du skriver ofta:) Ha det toppen! Kram