Thursday, March 19, 2009

Friends

Hemma i karlskoga nu då, och jag har redan hunnit massor. Precis när jag kom i onsdags sa mamma att André ringde och frågade om vi skulle ut till Mosserud, så vi åkte, kl sex var det middag med Angelica och Henrik på colleseo, heter det så?? Åt plankstek med fläskfilé! Jätte gott verkligen, och så fick jag en liten present för att jag inte skulle glömma mina vänner här. Det var en liten bok med några bilder på oss två och gänget, Robin, André och Henrik var med. Några bilder var snyggare än andra om jag får säga så. Andra var bara så att jag suckade!!! Me and him! Oh god! Tack gumman, du är pärla! Jag glömmer dig aldrig, även om jag skulle stanna!
Idag var jag hemma på morgonen, skönt men jag ville sova men det gick så klart inte, men men, lagade lunch till mig och mamma. Riktigt svensk mat! Korvstrognoff. Ja Jossan jag kan också laga det! ;) Sedan var vi i Kristinahamn och fikade men Ingegerd och Svea. Trevligt trevligt. En sväng på Ica blev det med, där jag köpte lite fäjdrar som jag ska ta med till Brasilien. Dont ask! Och när vi kom hem, fick jag ett kuvert från de, nice nice...

Ja nu senare på dagen har jag hunnit prata med min kusin och min gudmor, de väntar bara på mig. Och fick även en inbjuda till att åka och kampa...hur stavas det? oj...ja var lite tveksam eftersom det var precis påsk helgen men alla tycker det skulle vara kul och eftersom det kanske kommer dröja länge innan jag kommer tillbaka tackade jag ja så klart, och det var tydligen en present till mig från min bästa vän! Love you darling.

Ja har det hänt mer? Nä tror att det räcker för en dag. Imorn ska jag till fryssan blir ännu snyggare. Kl 14 men jag har andra saker att göra i stan så jag åker redan innan lunch. Sedan kommer jag och mor antagligen ta en sväng med på stan för att köpa present till Fredrico.

Va saknas nu? lite godis, knäckebröd...sprit till Caro W. ja och packa om eftersom jag har alldes för mycket just nu. Få se hur jag ska lösa det.

Nä försöka komma i säng lite tidigare.

XoXo
Nic

No comments: