Thursday, March 12, 2009

Bara några dagar!


Jaha håller på att packa och det kan jag säga att det är inte så lätt, har just nu 16 kg i min väska men jag är inte klar, fattas en hel om jag tänker efter. Hoppas jag blir klar till på söndag.

Idag har jag pratat med Thomas om min uppsats och han gav mig några idéer och lite saker som jag ska tänka på. Känns bra, jag vet vad jag ska göra och har koll på läget just nu. Det som känns osäkert är när jag väl kommer på plats men det löser sig då!
Just nu hatar jag vädret, det snöar återigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy tur att man åker bort snart. Hoppas bara att det inte blir en som oväder när jag åker! Idag så jag på Stockholm Arlanda...skulle inte ha tittat på det! hahaha men jag ska titta nästa vecka med, måste vara lite förbrett på vad som kan hända! Det jag verkligen hoppas är att flyget inte blir försennad.

Nä dags att sluta och lite saker från min att göra lista!

Förresten träffade en kändis, kanske inte syns här men det är Mona! hihih :)


XoXo
Nic

No comments: