Tuesday, March 10, 2009

Super duper glad!

Idag är jag verkligen glad! Känns underbart och det tackar jag min kära kusin Clarissa som verkligen ser till att jag blir välkomnen.

Första dag i Brasilien ska vi gå på salong och bli snygga! Jajamän. manicure och pedicure sedan blir det vaxning!!!!!! Jippi, ser fram emot det, och det är sant folk! Kommer bli sjukt spännande. Ska spendera en dag på salong med min kusin. Kul kul
Sedan har jag fått min väska, hade beställt i söndags men det blev fel när hon beställde så nu fick en annan väska, en dyrare och större! Sjukt bra det blev till slut! Super glad för det med.

Är dock mindre glad för att jag måste packa! Fy, tur att jag har en vecka på mig, för att det kommer ta tid. Men är inte orolig att jag inte kommer få plats i min super stora väska som rymmer 118 liter! Fattar ni va mycket jag får i den!? Men den får sj klart inte överstiga 23 kg, det är inte dock mer orolig för!!!! Hoppas på det bästa! Annars blir en mindra par skor till Brasilien och då blir jag tvungen att köpa där...hahaha :)
Börja pack och börja bocka av min att göra lista, som blir bara längre och längre. Idag fick jag nog lite mer panik och blev bestämde att jag måste göra saker och ting, det är bara en vecka innan jag åker till KGA. Usch!!!!!!!!!!! va tiden går!

På tordag är de handledning med Thomas om min uppsats, för det känner jag mig inte alls förbrett så lite panik!! Men jag ska sitta ela dagen i skolan imorn och plugga plugga plugga och tänka en del på vad som ska göra under min vistelse i Brasilien så att jag kan vissa Thomas att jag har tänkt igenom min idé och planerar blir klar i tid!
Vi var i Grythyttan idag och det vad super skoj göra en utflykt med klassen, kändes som att man var tillbaka i tiden! hihi Vi åt en underbar god lunch med i måltidens hus. För endast 70 kr, super billigt och super gott. Rekommenderar! Vi åkte även igenom Hällefors så det var va lite spännande med. Såg inge jag kände dock! haha Som att jag känner många där.

Trots min super duper bra dag så vaknade jag lite ledsen över vad jag hade drömt i natten. Återigen drömde jag om homom, (jo) Drömmen är alltid detsamma, att han stötar på mig trots att vara gift. Jag fattar inte!!!! Mina drömmer brukar ha en betydelse och koppling till verkligheten, jag vet bara inte vems verklighet det är. Hata drömma det för att allts känns så verkligt...Varför kan jag bara inte släppa!!!!!!!!!!!!Arg på detta.
Jag nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorn och göra allt som jag måste göra, kommer inte heller hinna träna tror jag...få se...
XoXo
Nic

No comments: