Tuesday, September 29, 2009

Kan inte sova....

Helgen var lyckad...mkt fest och mkt tårta. Tackar mina underbara vänner, jag blev rörd mitt på dans golvet...ni är så underbara...jag har så underbara vänner, och det är klart att det är inte bara de som var där, utan jag tror allt att det finns fler därute!
Söndag var familjen här...det blev massor med fina presenter, både som jag önskade och inte alls förväntade mig. Kul! Tack för att ni finns i mitt liv!

Imorn är det lunch med brudarna, just nu mår jag inte alls bra, men få se imorn.

Mitt hjärta är i tusen bittar,
kommer det nånsin bli bra?
Min själ gråtter....
jag är vilsen i min kropp.
Jag saknar dig så det gör ont,
ibland kan jag inte tänka.
Jag vill komma hem,
hem till mamma och
krama dig.
Spendera kvällen i soffan,
och klaga på alla reklam.
Jag vill störa dig,
och vara riktig jobbigt.
Jag vill krama dig,
och säga att jag älskar dig.
Snälla, väck mig och säg att jag drömde.
Snälla!




No comments: