Friday, October 02, 2009

Grattis Grattis My!!! Äntligen har Felicia bestämt sig för att titta fram! Trodde verkligen att det skulle bli den 26...men nej! Dock hade lite känn i tisdags när jag inte fick nåt svar från My på msn! Och helt riktigt, onsdag morgon fick jag meset att hon hade kommit!!! Blev så glad och hon är en riktig sötis!

Har jobbat natt nu två nätter med den här jag gör du då, och igår på väg hem kom jag på tänka på Johan när han jobbade natt på Scandic. Jag kommer ihåg att jag var så avvis på honom som hade min dröm jobb, och nu sitter jag här....ja men kanske detta inte är min dröm jobb längre men det var då iaf. Jag har alltså kommit nånstans! Det känns bra. Ja så för de som undrar, ja jag saknar allt Johan ibland, och jag tänker på honom så klart med vi hade en del ihop och även om han kunde sätta stop för allt kunde inte ja. är inte sån som bara glömmer från natt till dag. Jag önskar från hela mitt hjärta ibland att vi kunde hålla kontakten. För mig var vi inte bara ett par utan vi var vänner. Han visste allt om mig och jag om honom. Finns så mkt som jag skulle vilja dela med honom, än idag. Men så är det...han valde att glömma...att fortsätta sitt som jag aldrig hade funnits. Fine vad ska jag göra. Han kommer finns för alltid i mitt hjärta trots allt, trots att ibland jag kan bara hata honom!

Idag var det tjejkväll på stan här i Karlstad, och så klart var vi där. Var dpck inte shopping sugen, handlade lite men inte åt mig....hihihi åt en liten bebis! Det var fullt på stan och överallt! Tjejer överallt! GUDDDD

Ja imorn åker jag till kga tidigt på morgonen...får bara sova i bussen så det kommer bli en lång dag. jag och killarna har en del att göra hemma så hoppas att vi får mkt gjort. Vill hinna en se Angelica och så klart hoppas jag få träffa Felicia, My och Sonny så klart! hahaha

Det har varit så mkt under en tid nu...och vissa saker har fått mig att tänka...Ibland undrar jag om jag har övergett en del av mina kompisar...ibland känns som att jag inte har funnits där....jag önskar verkligen att det inte har varit så men det har allt känts....och så klart sen jag flyttat till Karlstad känns som att jag har kommit ifrån er, vilket jag verkligen inte menade...men det har nog blivit så...Men sen undrar ja om det ska alltid vara upp till mig? Jag vet att jag har försök...kanske inte tillräckligt? Kommer det bara bli sämre? Hoppas verkligen inte det, för att ni är guldvärda! Och för att inte skapa alldels för många frågor kan jag säga direkt...ju det Är Kicki och My jag menar.

Borde ta och jobba. för att på här jobbet är inte som det andra att det står på schemmat att jag ska blogga....fast det jag har att göra nu är städa och det har jag inte direkt lust med! Usch!

Det var det för inatt....
Kramar

No comments: