Monday, October 05, 2009

Är riktigt trött, somnade precis i soffan....
Var hemma under helgen, hann plocka allt från mammas rum....bra det nu är resten kvar. Hann träffa Anglica en stund, skulle klippa luggen men det hann jag inte med. Träffade även Kicki på stan men eftersom jag hade bråttom bytte vi bara några ord.

Lagade mat ihop med brorsan i Storfors, hela familjen var me, eller Linda var inte med hon jobbar fredagakvällar. Det hilmeskt gott, entreco med potatiskrocketer, sås och brocolli. hummm

Lördag blev det loppis på förmiddag, lunch på Max och hela eftermiddag med städning, där killarna hjälpte mig.

Söndag var jag hur seg som helst med fick iaf sov till 10! Det behövde ja! Städade klart!

Ja kom tillbaka till Karlstad imorse...och som vanligt är jag tröttare idag än vad jag var i fredags!

Hann inte träffa My eftersom Felicia har vänt på dynget så de var lagom trötta! Men är hemma igen i helgen! Då hoppas ja kunna träffa de och ge min super duper fin inpackad present! Innehållet är lovande också måste jag säga sj!

Nä den vecka är det mkt plugg som gäller...men imorn hoppar jag nog över...det är mkt att gå igenom och jag har inte tid!!!!!!!!Usch

Nu ka jag se lite mer på tv, kanske laga lite mat tills imorn och se på idol....saknar lite Jossan...tyst här nu när inge knackar på!

Är trött....arg med för den delen...och vilsen som vanligt! Saknar mina vänner och min familj idag. Och då menar jag mest hela familjen ihop så....vi alla 8 som det brukar vara.

Åka eller inte åka??

No comments: