Friday, October 16, 2009

Fredag hemma!

Det är fredag, det regnar och har inte gjort nåt vettigt idag! Inte äns läst min bok, för den har jag tappat bort! ja det kan man undra hur man lyckas med det, bara ja!

Igår var det spel kväll hos Sandra i K-hamn och det var verkligen kul göra nåt med brudarna! Jag och Carro åkte tidigare för att ta en titt på stan, vi handlade inget med det blev fika på ejes! Gud va gott säger jag bara!

Hur ska jag komma nånstans när jag bara sitter och glo på den här dator eller sitter framför tv? har inte gjort nåt den här vecka och om två veckor har jag tenta.

Och för den som vill åka om 5 månader sr jag inge ljus på slutet av tunnel, vet i fan hur det ska bli. Just nu känns det hopplöst....skulle vilja säga att det finns mkt att göra men jag gör inget! Oh jag vet inte vad det är som är fel på mig just nu! Eller just nu är det inte, för det är alltid så! Sista min som gäller men jag kan inte vänta till sista min för att bestämma om mitt liv! Det går bara inte! Allt löser sig inte bara så där!

På torsdag åker jag åter igen till kga, lördag är det åland och inget låter kul! Brorsan fyller den 25 och vad ska vi ge honom? En ansikt behandlig kanske från knopp? hahah det skulle han gilla! eller inte! Ja Knopp har börjat me ansikt behandlinga m.m och november ut är det 30% rabatt. Så det gäller att passa på. Jag ska gå på vaxning nästa fredag.

Nä....ska göra annat nu, vet bara inte vad!

No comments: