Thursday, October 08, 2009

Kga igen!

Oh veckan bara rusade förbi mig och jag vet inte vad jag ahr gjort! En sak vet jag som jag inte har gjort iaf och det är städa mitt rum! Det är totaolt kaos och det blir bara värre och värre och jag vill verkligen inte!!!!! Det är besök förbjud! Imorn ska jag tvätta så kanske tar det då!

Var på IKEA igår med Carro! alltid lika mkt när vi är där! Både jag och Carro handlade loss!!!!! Idag fick jag messet av Carro att hon har köp förbjud tills jul! hihi hon hade visst varit på stan idag och handlat lite kläder! Hon ibland slutar aldrig att handla! Kan lova att det kommer bli nåt nästa vecka eller därpå! hihi då är det Åland!

Hösten har kommit..usch det är riktig kallt och grått ut...fy vill inte vara ute när det är så....Det var sol när jag cyklade till skolan och sedan vid 3 tiden strax innan Sandra skulle hem så kom det regnet.....det bara öss ner! Häfte var det men eftersom jag hade cykeln till skolan hoppade jag bara att det skulle sluta snart så att jag kunde ta mig hem...och det gjorde det...

Imorn ska jag jobba från 14.45 till 22.30...um kommer missa min buss precis! Hoppas att den som ska komma kan komma lite tidigt så att jag hinner med min buss hem!

På lördag blir det fika med Robin som hörde av sig till mig nyss...kul träffa honom, det var så himla länge sen.

Imorn fyller brorsan år och så klart vet jag inte vad jag ska köpa! Men han vet inte vad han önskar sig så det blir svårt, och inte vill han ha present kort eller pengar! Nej men då blir det svårt ser du!!!! Kom även på att Robin fyller år imorn med!

Usch på tisdag har jag tid hos läkaren och jag vill verkligen inte! Tror jag måste boka om...han inte riktigt tid till det heller....kommer inte dö om jag bokar om heller! Så får det bli!!!

Hoppas få träffa My ihelgen med...Söndag kanske? Jag ska höra av mig till henne /dig!

Nä nu ska jag ta en sväng till köket och kolla vad som händer därm troligtvis inget....tråkigt i köket just nu! Trots att det är många roliga och snygga! Men det håller sig inne....Vart är mina roliga grannar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sakna korre som när jag bodde här första året!

Måste säga att det är lite tråkigt att skriva när det ALDRIG nån som kommentera, jag vet att det är några som läser men har aldrig skrivit nåt! Humm kanske borde göra min blogg hemligt så jag verkligen vet vilka som läser eftersom kommentarer får man inte här!

1 comment:

Jenny said...

De var tider det:) Hade det inte avrit för att maten blev snodd hade säkert fler bott kvar! Kram