Wednesday, October 28, 2009

Sverige när det är som bäst! Eller inte!


Dagen började på...vaknade av nån ringde..långt efter att min klocka ringde men det var bra....gick upp klädde på mig..nåt jag hittade i byrån...börja bli kris nu! Måste tvätta!! Cyklade till skolan och upptäckte att det var frost när jag går ut....lite halt med...men det gick bra.


PLuggade bra idag och det känns ok. Visst det är mkt fortfarande som jag inte kan men svårt kunna allat! Sandra däremot tror jag hon kan allt. Hon har verkligen kämpa och pluggat!!!! Hoppas hon klarar, hoppas jag klarar med! hihihi


Ja satt kvar till sex ungefär...cyklade hem....och precis innan jag skulle göra en höger sväng tittar jag på backen och tänker för mig sj: "det brukar vara halt här så kanske är det redan nu?" Ja det var det! Flygger av cykeln...glider på backen åt ett håll och cykeln åt andra! Underbart! Och bakom mig kommer en tjej som snällt frågar hur det gick.! Hade hjärtat i halsen och ont, men det kan man inte säga! Nej....ja det gick bra men dt känns lite! Imorn blir att cykla lugnt!


Ska upp i tid och till skolan. 8 högst kvar över ska jag vara redo för att plugga! Hela dagen som idag. Fredag är det tenta.


Lördag är det hallowen och allhelgons helg men jag stannar i Karlskoga har jag bestämt, vill ta det lugnt och bara vara en dag för mig sj! alltid är det nåt, åka eller jobba! Vill inte!


Brasilien planerna har legat på hyllan den här vecka....förra vecka började jag fundera på att plugga en termin där men det går inte så bra....och det är nog inte det jag vill. Vill jobba! Kunna vara ledig efter jobbet!!! Pluggar jag så vet jag att det kommer hela tiden att vara saker att göra! Färdigt pluggat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä det var det...dags att se på bonde och läsa mina ateckningar.

2 comments:

Sandra said...

Nu SKA vi klara den här tentan!

Annarki said...

usch då.. så himla jobbigt att göra sådana där vurpor!