Tuesday, July 20, 2010

Packar....

Hallå där,

Här ligger jag och njuter lite av att ha packat klart i stort sett. Det som är kvar är alla kläder och de få saker jag har i köket, köket blir kvar till nästa vecka när Håkan kommer. Kläder tar jag med lite och lite måste jag ha kvar. ¨

Vaknade ett idag...brukar vakna av att nån skriver till mig eller ringer men inte idag. Så kl var ett när jag vaknade. men men, hann göra det jag skulle göra iaf.

Är super glad på hur livet är just nu. Inte många dagar kvar nu... Men jag är ledsen för att jag lämnar Karlstad och mina vänner. Men riktiga vänner finns kvar oavseet avståndet kommer vi alltid att ses!!! Finns nog inge bättre plats för shopping än Stockholm.

Vad har ni haft för er under denna sommar? Eller kommer göra??

Hörs
Nikkii

No comments: