Thursday, August 19, 2010

Stockholm

Jag sommaren är nästan förbi. Och flytten är klar. Nu bor jag i stockholm på heltid, har med andra ord blivit 08! Men mitt hjärta kommer alltid tillhöra dem värmländska skogar!

Håkan började jobba den här vecka så nu är semestern slut. Jag har sökt en del jobb och har två intervjuer inbokat, en på uniflex och en på SJ, eftersom på uniflex blir jag bara uthyrningspersonal så hoppas jag verkligen på SJ. Tjänsten är som resesäljare på centralen. På tanken på vad jag vill göra i framtiden är detta perfekt för mig. Så det är bara hoppas på det bästa nu. 2 sep är intervjun och jag tror jag får svaret ganska omgående.

Idag ska jag och Håkan titta på en lägenhet (<---klicka för att se bilder)i Kallhäll. Verkligen fin, så Håkan vill verkligen ha men vi vet inte än om det är möjligt så vi får se. Mäklaren kommer antagligen hit imorgon och titta på "våra" lägenhet med och se vad Håkan kan sälja den för.

Jag tror att hösten kommer bli fullspäckad med händelser...Vi får absolut inte glömma kryssningen den 9 okt! Årets kryssningen är inbokat, just nu är vi tolv som ska med, hade varit roligt om fler hade föjlt med men 12 är rekord så jag är nöjd.

snart fyller jag år med!! Jippi, hela 24 år blir man. Det kommer bli fest den 18. Lite middag sedan utgång, Nikki ska göra Stockholm osäker! önskade att Carro kunde komma men hon är i USA då...:( Det går flera tåg! Dags för önskelista?? Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig... ju ett jobb! Ännu vet jag inte hur jag ska fira självaste dagen men det visar sig. Nåt måste jag göra. Nu bor man ännu längre från familjen så ännu svårare blir det. Hum dags att börja planera 25 års dagen kanske stället?

För att inte glömma nämna så kan min bästa vän fått en liten flicka Ruth heter hon och är jättesöt!!! Grattis gumman. Förresten så titta in på Knopps nya hemsida. KNOPP

Nog för idag..har annat att göra med!

Kram
Nikki

1 comment:

Sandra said...

Kul med intervju hos SJ! Hoppas det går vägen för dig! Verkligen fin lgh, såg nästan ut att ha känslan av en lite villa! :)