Monday, August 23, 2010

Börjar där jag slutade...Lägenheten vi var och tittade på var fin men jag tvekade. Ganska mkt pengar. Men vi har varit och tittat på en i Haninge men där har vi kommit fram till att vi inte vill bo. Mest för att det är på andra sida av stan, och Håkan är född och uppväxt på norra sidan av stan. Men vi får se, vi ska ev på en till visning nästa söndag. Annars lutar det åt Kallhäll eller vara kvar här.

Lördag var vi på släktträff, Kanetegs familj. Det var trevligt. Blev nästan en heldag ute i byn. Söndag var det visning sedan blev det en tur på stan...Stockholm är en vacker stad med många fina platser, men tittar man noga så finns det även Stockholmsbaksidor. Mellan gränderna så kan vara riktigt skitigt.

idag blev det en promenad till Cooop, handlade en del saker så jag kan baka, så jag bakade två sortskakor. Kokostoppar och nötkakor. Det ska jag ha till min födelsedag. Men mer ska det bakas tills dess!

Idag har det varit soligt och värmt, kände lite som sommar, men man vet att det är höst numera...konstigt hur hjärnan funkar. Hoppas det blir lika fint imorn med, då blir det en promenad imorn med.

Nu ska jag titta på SVU...

Kram
Nikkii

No comments: