Friday, August 27, 2010

Snart börjar...årets bästa tid!

Japp, så brukade mamma säga...eller inte!!!!!!!!!!!!!!! Nu börjar allas födelsedagar komma och sedan är det jul!!! KÖPA KÖPA KÖPA...26 sep-Jag, 9 okt-Flavio, 18 okt-Mamma sj, 25-André, 14 nov-Marina sedan är det jul! Hon bara älskade dessa tider. Nu är det flera! 31-okt Håkan ocg fler!

Men jag har tur, jag är först ut! Jag funderade lite på vad jag önskar mig och det var svårt...men lite kom jag på!
-Kakbok (inte sju sorts kakor)
-Halsband med mitt namn
-Sex and the city filmer. 1 och 2
-Smycke funkar alltid! som Pandora berlock


Saker jag INTE behöver:
-Badlaka
-Sängkläder
-Dusch creme och sånt
-Strumpor

Jaha, jag kan inte komma på nåt mer nu...men jag ska gå på stan så jag får återkomma.

Fredag idag, snart kommer Håkan hem och sedan ska vi ut en sväng, titta på bilar antagligen och kista blir det, eller annat. Vi får se. Jag måste iaf köpa en present till en liten tjej som har precis kommit till världen. Snart fyller Marina år så jag kanske hittar nåt till henne med. Och kanske till matilda och Marcelo med....det var länge sedan de fick nåt från fastern...humm måste fixa Marcelos present med...AIK tröjan som han väntar på. Nu när man har fått lön blir det enklare att fixa det! Verkar som att jag har en del att fixa idag!

Imorn ska vi käka kräftor, humm det blir gott!! Skulle göra paj, västerbottenspaj, men H gillar inte paj så det blir inget med det, blir en sallad eller nåt annat till.

Time to go!

Kram
Nikki

No comments: