Friday, February 04, 2011

En helg i Göteborg

Nu är jag på väg till till Göteborg för att ha en nice helg med tjejerna, Carro och Sandra. Just nu sitter jag i Bistron och dricker lite kaffe. Borde ha tagit med mig min frukost hit men men. Det var jätte snö oväder när vi lämnade Stockholm men skiner solen, hoppas det är fint väder vid kusten med.

Den här vecka har vi tapetserat om, hallen är klar barnrummet är klar och vårt rum gör Andreas idag. I helgen har Håkan lite att göra om vi säger så. Hihi men han gillar pyssla så. Det kommer bli super fint.

Idag är det 22+0. Det går undan nu, han växer på och magen växer på. Tittande över vad jag vill ha och måste köpa har legat på is nu men det kommer. Ännu har han inte börjat sparka än men jag längtar så.

Ja så mkt annat är det inte.

Hare fint!!

1 comment:

Kicki said...

23+2 kände jag mina första sparkar med Kevin. Så ja vet hur de är att känna sparkarna sent, men ja lovar att de kommer :D