Thursday, February 17, 2011

Ibland undrar vems tid vissa företag slösar min eller deras, knappt fem minuters intervju och de anser att de vet tillräckligt om mig. Hur?? de kan inte nivån på deras anställda vara så höga, men nästan vecka ska jag tillbaka för en annan tjänst, har de nåt så blir jag glad men har de inte så är det inte så att jag kommer bli besviken heller.

Sitter här på MC och vänta på att tiden ska gå, på em kommer Flavio hem till Sverige och så klart ses vi en stund innan han åker vidare men det dröjer ett par timmar fortfarande och borde nog ha åkt hem iaf.

Inge kul gå på stan och titta på saker som man ändå inte kan köpa. O h dessutom gå själv.... Miss Karlstad.

Som vanligt har jag tappat räkningen enligt hemsidan är jag i vecka 25 men enligt mig är det vecka 24. Jaja den kommer när den kommer. Nu bubblar de på i magen, om det är sparkar eller inte det kan jag ännu inte säga.
Förrgår bakade jag rulltårta för första gången, ngt jag inte hade gett mig in på då jag trodde alltid att jag skulle misslyckas, men det blek kanon med dolce de lekte fyllning. Hummmmmm va gott det blev. Finns nu i fryser för den rätta tillfällig.

Tar åt mg återigen det mamma brukade säga: du är duktig på mjuka kakor.

Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

Å Karlsta' saknar dig! Kram Caroline