Thursday, October 16, 2008

22 års krisen!


Finns det nåt som heter det? För att isåfall har jag det!!!!

Jag vill lära mig nya saker, jag vill vara spontant, hitta på all sorts hyss. Jag har tröttnat på allt ska vara detsamma, skolan, jobb, hem. Det är vad livet kretsar runt och det suger!!!
jag vill lära mig spela biljard och ev schack fast det tror jag att det är jätte svårt. Jag ska gå på hochey matcher och fotboll! Jag vill resa själv eller med nån vän, helst utomlands men och det inte går kanske till Malmö? Jag vill uppleva nya saker!!


Igår spelade jag för första gången, satsade 70 kr på brasilien macth som jag inte kunde se och förlorade allt för att de förlorade!!!!!!!!!!! Mitt eget land svek mig! Men men whatever


Har jobbat natt den här vecka så just nu är jag slut, vänt på dygnet. Sovit till 15.20 idag, min sista natt, imorn får jag gå upp tidigt så att jag orkar komma upp på lördag och jobba på rikitgt. Andreas tycket jag skulle jobba tre nätter till, hihi han börjar bli sjuk så isåfall skulle jag jobba jobba och tjäna över hundra i timme!!!!!!! Han tycker jag är duktig och jobbar bra, nån måste jobba ju! Inatt ska jag försöka skriva upp allt som ska göras så att jag kan jobba extra i framtiden!


Mitten av oktober, tiden bara rinner iväg...

1 comment:

Anonymous said...

jag tror att man kan krisa i alla åldrar ;) eller en tidig 30års kris kanske?