Friday, December 12, 2008

Fy för den här vecka!

Den här vecka har varit hemsk. Trots att jag var jätte utvilad så var jag redan jätte trött på onsdag kväll! Och idag var jag helt slut!

I onsdags var jag ledig eftersom det var prisutdelning på universitet då tog jag chansen och tog ledig hela dagen för att hinna köpa julklappar. Vi vann tyvärr ingenting, och kloclan som var var inte den bästa enligt mig. Direkt efter skolan tog jag mig till toys "r" us. Köpte julklappar till barna och jag blev nog nöjd till slut, tog nån timme eller två men det blir bra! Efter det tog jag mig till bergvik och skulle kolla lite på kläder, blir inge klänning men det blev jeans, kände att det var dags!! Och eftersom jag hade handlat så mkt fick jag prestent kort på HM. jaja då får jag handla lite mer när jag får pengar!

På kvällen blev det träning igen, var på puls! fy har världens dåligaste koordenation, men Linda sa att det kan man träna upp så jag får väll fortsätta gå på hennes pass!

Igår och idag var det hemsk på jobbet och jag får bara lust att säga att jag slutar tidigare än planerat för att jag orkar bara inte vara där längre! men jag ger inte upp! En vecka kvar av jobb sedan har jag jobbat klart!!!! Så sknt det kommer bli!

Eftersom jag har varit på dåligt humör efter jobbet så är jag även när jag kommer hem. Sorry for that men vad ska man göra, man inte alltid vara på topp humör.

Imorn är det fest i korridoren, party sugen? nä vet jag inte men jag blir nog. Har bara så mkt att göra känner jag. Men men carro och Johan kommer så det kan bli kul, Baun och Tobbe kanske skulle komma med. Det blir nog lite folk iaf. Robert fyller år så kan skulle ta med ett gäng hit. Humm det kanske blir årets sista big party! Det återstå att se.

Nu är det klart! Fest på juldagen blir det. En dyr fest men men, 250 kr för biljetter till statt! fy fan va dyrt men köpt är köpt! Gå på nöjes som är tusen ggr större är billigare! Det blir nog kul iaf! Kanske lika kul som förra året! Sedan ny år blir nog middag hos Angelica.

Pratade med Nihal igår och hon har fått sin lilla flicka. Grattis gumman! Hoppas kunna komma till Örebro snart och hälsa på dig. Sedan ska jag hälsa på Kicki oxå under julhelgen.

Nä har tappat koncetrationen....
XXX
Nic



No comments: