Monday, December 08, 2008

Tränat...fan va ont jag har!

Är jätte trött så jag orkar inte skriva men jag tänkte att jag måste skriva att jag har varit duktigt idag och tränat!!! TC jag och Anna. Hon höll på att dör vid tredje låten men sedan hämtade sig..jag öll på att döda vid sista låten...hade svårt att hämta upp mig men det gick. Det var verkligen skönt träna. På onsdag ska vi köra puls och sedan på torsdag blir de julpass. Nästa vecka kommer vi tyvärr inte kunna träna lika mkt eftersom det är lågsösong!! Lat studenter som åker hem!

Helgen var bra, var hemma och tod det lugnt, kände mig utvilad idag, men nu är jag helt slut!

Grattis förresten till Kicki ännu en gång som fick en liten Kevin, har sett bilder och har är verkligen sött!!

Har inte hört nåt om Nihal än men jag hoppas hon har fått sin lilla tjej med!

Nä ER på tv nu...

XXX
Nic

2 comments:

Anonymous said...

tack så jätte mkt gumman. när du kommer hem måste du ju komma och hälsa på :)
kan skicka bilder till dig på msn om du vill ha..
kraam!

Anonymous said...

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)