Monday, March 01, 2010

trött, tröttare, tröttast!

Hemma i kga en stund...men imorn åker jag redan till Karlstad och tar taget i plugget igen efter helgen. Var hos Angelica och det behövdes...skönt prata ut med henne och bara vara mig sj.

Det snöar och jag orkar bara inte längre med det. Vill verkligen att det ska bli vår nu så man slipper alla kläder och ha jämt stövlar....Men tem börjar stiga så vi får hoppas att det bara blir varmare och varmare. Längtar till Spanien!!!

Är trött...vill bara lägga mig och ha en skön natt sömn, utan att vakna under natten. Det behöver jag.

Snart ska vi köra detox igen....jippi!! Ser faktiskt fram emot och tror jag kommer klara mkt bättre den här gången.

Till helgen jobbar jag. Tors-sönd så det kommer bli lite pengar så det är alltid bra.

Ja det är lite kort om vad som händer just nu...

P&K

2 comments:

Annika said...

Heeej!
Hoppas du kommer ihåg mig haha! :)
Tänkte bara skriva och ja, säga hej! :)

kram
Ank

(Annika Vestman på FB!)

nika said...

Hej Annika,
Nej det är klart att jag inte har glömt dig...Kul att du skrev.

Jag hittade dig dock inte på FB. Finns bara en annika vestman, men från Härnösand. Sök mig så hittar du säkert.
Nicole Henriksson Ribeiro

Kram