Saturday, February 27, 2010

Kökrivardagar



Ja då har man rivet ner köket i kungsängen...det går verken att diska eller laga mat. Tur att jag åker tillbaka till Karlstad på måndag så att man kan laga mat normalt...

Snart ska vi dra och käka..humm gott med mat...och nice inte behöva laga sj. Ibland vill man bara slippa laga mat...

Här i Stockholm är det plus grader med grått som bara den, dock så tycker jag att det är underbart att det är inte under 0 grader och man behöver inte klä på sig varenda klädesplagg man har för att överleva en kort promenad till affären eller skolan.

Sitter och tittar på Brothers and Sisters och undrar återigen varför så fort nån ska vara sjuk på dessa program så är det cancer de ska drabba av???? det finns så jävla många andra sjukdommar som man kan bli riktig sjuk av men nej, det är cancer som det ska vara sjuka och dö av. Kanske är det bara jag som vet hur det är som störs av det, men det är som att det finns inga andra sjukdommar...jajja

Annars så den här helg går Angelica in på vecka 19 i graviditeten och jag ser fram emot lille skrutten som kommer. Men först kommer den nya Ribeiro...lite mer än en månad kvar...

Trivs sjukt bra med min nya dator...tack älskling! Just nu hjälper mig Janne med skivorna och ska se till att min hårddisk blir två hårddiskar...coolt. tur att man känner nån som kan om sånt! Humm undrar vad jag ska göra med min andra dator...

Nä ska nog hoppa in i duschen eller nåt...känner mig jätte dammig....

Ha en trevlig helg alla!

P&K

No comments: