Monday, February 01, 2010

1 februari!

Ja det var ett tag sedan, som vanligt! Fast det har inte hänt så himla mkt. Var i Stockholm tre veckor efter Jul. Lite smak på hur det är att bo ihop :). Det blev allt från att titta på lägenheter, skissa nytt kök till att att bara vara. Ja så ni kan tänka er! kallt var det oxå, usch -25 nån kvällen blev det, då kan jag säga att vi stanna inne.

Carro och Johan kom till Stockholm, så det blev shopping och mkt åkande fram och tillbaka. Det var trevligt.

När jag kom tillbaka till karlstad så skulle allt som inte har gjort på ett tag göras...post högen var hög. Räkningarna var många. Blommorna, ja en klarade sig icke och idag fick jag slänga den. Blev hemma i Kstad till fredag, då åkte ja till KGA för att vara med familjen, men på lördag bestämde jag mig för att åka till stockholm för att överraska Håkan som log med lunginflamation. Han vart glad, stannade där en vecka. Helgen var jag i KGA och var med familjen. Flavio har fått jobb, på norsk rederie så han åker när som helst. Först ska han jobba på en båt i Norge sedan i April ska han börja på en båt som är i Brasilien. Han är super glad eftersom det är hans dröm jobb! Sjklart är jag med super glad och stolt av min store bror!

Så nu är jag tillbaka till Karlstad för att börja en ny termin. Uppsats och två tentor blir det. Till sommar ska det vara klart för, plugga orkar jag inte mer! Vad det blir sen får vi se.

Just nu känns det verkligen tomt, för att jag vet inte vad det kommer bli under den här termin och speciellt efter. Vad som kommer hända efter sommar? Vart man ska ta vägen och vad man ska syssla med.

Två bra nyheter iaf är det att snart blir jag faster igen! Åt en liten flicka. Och i aug ska ha min bästa vän barn! Helt otroligt! Så glad för hennes skull!!!!

Veckan blir det att plugga 110%.

Ses!

p&k

No comments: