Thursday, February 25, 2010

Äntligen...

Igår fick jag äntligen ett ryck och skrev en del på uppsatsen, alltså om vad den ska handla om och hur jag ska gå tillväga. Sj uppsatsen har jag inte börjat än eftersom jag måste prata med Lotta först. Men det känns som att jag är på G.

Och nu med min nya dator så kommer jag kunna skriva ännu mer...inspiration..hehe ja precis, har en ny leksak, fick det från mitt hjärta efter att jag satt och var för förbannad på att den hade inte sparat det jag skrev dagen innan. Det var fel på word inte hela datorn men åt andra sida skulle inte min dator orka med nya word. Den är så fin så.

Solen skinne här och snart ska jag göra mig klar för stan, ska träffa Hélia, en ny bekant från Brasilien och sedan blir det middag hos svärföräldrarna. Ska se om jag kan hitta nåt och ta med till de.

Ska även se om jag kan hitta nån present till Angelicas lilla bebis som kommer här om några månader. Och snart kommer en ny familj medlem också...kanske hittar nåt till henne med. Och så är det bokrea!! Massor jag kan göra på stan idag. Kom just på vad jag ska köpa på bokrea!!! Nån mer som ska ha nåt? Nån som fyller år snart kanske?? Kanske dags att köpa julklappar?? Det brukade mamma köpa på bokrea. Vi fick alltid nån bok av henne till jul. Rätt så mysigt tycker jag.

Humöret är på topp!! Hoppas ni mår bra därute med.

Saknar Karlskoga så därför kommer jag stanna förbi nästa vecka innan jag fortsätter till Karlstad, kanske hinner man träffa några kompisar och Marcelo och Marina. Marcelo hade tydligen frågat efter mig. "Varför kommer inte "IA" och träffa mig?" Åh säger man bara. Har en del att ta igen i kga ja....

Nä tiden går och jag måste göra mig i ordning.

P&K

2 comments:

Sandra said...

Lunch på stan när du kommer tillbaka kanske? :)

Annarki said...

Du har fullt upp märker jag. Verkar må bra också, good!! :)