Wednesday, February 24, 2010

Snö+sol=Fint

Ja, här sitter man och ska försöka skriva uppsatsen men oh vad det går trögt, men det är alltid så när man ska börja skriva. Så tålamod får vi ha tills man har kommit igång på riktigt.

Är i Stockholm, sol har vi och massor med snö, tror dock att det är mer snö i Värmland men här är nog kallare. Fint med snö och så men nu har det varit ett bra tag. De säger att sverig har inte haft så mkt snö på hundra år...ja jag sa att det var det värsta jag hade sett på tio år! Dvs alla dessa år jag har varit här, jag precis tio år har gått.

Just nu längtar jag till sommar, men först till Spanien! JA den 10 april åker jag och Hjärtat till Maspalomas. 2 veckor har vi vara där, hoppas på mkt sol och värme. Det kommer verkligen bli hur skönt som helst komma borta en stund. Och det blir min första "charter"...Jag är nog gjorde för att åka runt, resa...saknar de dagarna jag och brudarna va i Italien, dit vill jag igen, inte till Genoa men Milano och se allt vi inte hann se och shoppa allt vi inte hade råd med!

Imorn blir det stan, ska träffa en tjej från Brasilin som är här hos sin pojkvän. Hon kommer flytta till Stockholm senare, kul träffa nya människor och speciellt få prata portuguisiska.

Nä nu ska jag ta och plugga lite.

p&k

No comments: